28 sep.

Maak kennis met: Accountmanager Gos

Wie zijn de mensen achter onze zorg-IT oplossingen? We stellen ons team graag aan je voor! Deze keer is de beurt aan onze Accountmanager Gos Broda.

accountmanager-gos-broda-code24-Apr-25-2024-12-06-39-0146-PM

Naam: Gos Broda
Rol: Accountmanager
Tijd bij CODE24: bijna 6 jaar
Hobby’s: wandelen in de natuur, koken, bakken, Lego bouwen, kleiduifschieten en horrorfilms kijken

“Zet mij maar met een dekentje en een kop thee op de bank, met een goede film erbij - heerlijk!”

 

Hee Gos! Waar houd jij je bij CODE24 mee bezig?

“Als accountmanager houd ik me bezig met het onderhouden van de relaties met onze klanten. Ik houd bij wat er bij hen speelt en deel met hen wat er gaande is bij CODE24. Een persoonlijke verbinding maken vind ik hierin heel belangrijk. Uiteraard kijk ik ook altijd naar mogelijkheden en verbeterpunten - welke problemen spelen er? Waar kan CODE24 hen mogelijk bij helpen? Er is niks fijner dan kunnen roepen: “Dit kunnen wij voor jullie oplossen!” Uiteindelijk is dat waar het om draait bij alles wat we doen: we willen de zorg beter maken en door goed te luisteren naar de wensen van de klant wil ik hieraan mijn bijdrage leveren.

Daarnaast geef ik demo's van ons EPD en de losse modules - iets wat ik superleuk vind om te doen. Het is vaak op locatie bij de klant, dus je krijgt een goed beeld van de sfeer binnen de organisatie en de mensen die er werken.”

Hoe ziet een gemiddelde werkdag er voor jou uit?

“Ik pak een grote kop thee en start met mijn mail en mijn dagplanning. Ik houd erg van structuur! Vervolgens heb ik vaak diverse meetings en belletjes met klanten. Ik maak offertes en volg ze op. Tussendoor kijk ik ook op LinkedIn, naar wat er gecommuniceerd wordt in de markt en vanuit onze klanten.”


accountmanager-gos-broda-linkedin-Apr-25-2024-12-06-36-5846-PM

Wil je linken met Gos? Leuk!

Bekijk haar LinkedIn-profiel en nodig haar uit.

 

Welke vaardigheden zijn het belangrijkst voor jouw rol?

“Uiteraard moet je goed kunnen communiceren, dat is de kern. Je moet goed kunnen en willen luisteren om een echte band op te bouwen. Daarnaast is het belangrijk dat je doet wat je zegt. Je maakt harde afspraken met de klant, dus je moet organisatorisch sterk zijn om deze afspraken tijdig en volledig na te komen en waar nodig collega’s hierin mee te krijgen.”

Wat vind je het leukst aan je werk?

“Het contact met klanten natuurlijk! Ik vind het tof om een echte verbinding te maken met de mensen die ik spreek en het is helemaal fijn als ik een probleem voor ze op kan lossen.

Ik noemde de demo’s eerder al even - ik kan er ook echt van genieten om daar naartoe te rijden, met lekker harde jazz op. En dan meezingen, he!”

Wat wil je graag bereiken?

“Vanuit CODE24 wil ik graag onze missie en visie goed uitdragen en zorgen dat alle Nederlandse ggz-organisaties weten wat we doen en waar we voor staan. Ik wil ook dat klanten te allen tijde weten dat ik ze gehoord heb - dat ze weten dat als ze mij iets vragen, ik het voor hen fiks. Ik ben een doener en daar moeten zij de vruchten van plukken.”

Wat zouden mensen volgens jou écht van CODE24 moeten weten?

“Hoe leuk ons team is! En ook: dat we alles doen met het doel om de zorg vooruit te helpen. Dat is de drijfveer achter alles wat we doen. Het commerciële stuk is hier echt secundair. Ieder bedrijf kan dit zeggen, wij leven het ook.”

Wil je een keer met Gos sparren over onze oplossingen of een demo inplannen? Mail of bel haar dan gerust!

Open platformen voor optimale databeschikbaarheid in de zorg

‘It’s a wrap’: de CODE24 klantendag